* OGŁOSZENIE *

Witam wszystkich czytających!

Nie wiem, czy ktoś jeszcze tu został, mam nadzieje, że po mimo braku dodawania rozdziałów i jakichkolwiek wieści - ktoś jeszcze tu został. Przepraszam, że tak długo się nie odzywałam, ale na początku przez miesiąc miałam problemy z Internetem a potem szkoła, zaliczanie, opieka nad siostrą. Na wszystko mam bardzo mało czasu, ale niedługo wakacje, więc obiecuję, że jak tylko poprawie oceny to zabieram się za często pisanie, aż będziecie mieli mnie dosyć!

Postaram się niedługo ( niedziela-wtorek) dodać rozdział 11. Mam nadzieje, że ktoś tu jeszcze czeka.

Pozdrawiam, M.;*

2 komentarze:

  1. ja też still waiting! ;) przepraszam, że przestałam komentować po paru pierwszych rozdziałach, ale mi wyskakiwało że ograniczenie wiekowe i że nie mogę wejść na bloga. przestałam próbować wchodzić i dopiero jakiś czas temu znowu wpisałam ten adres i tym razem się udało. tak przy okazji: usunęłaś ograniczenia wiekowe czy to ja już mam tyle że mi pozwala wejść? :D a teraz do rzeczy...... JA CHCĘ WIĘCEJ KOCHAM KOCHAM KOCHAM PISZ SZYBKO BŁAGAM CZEKAM WYCZEKUJĘ OCZEKUJĘ TO JEST CUDOWNE BOSKIE... i mi zabrakło inwencji twórczej ;D nie będę się odnosić do każdego rozdziału z osobna, bo zwyczajnie nie mam na to teraz czasu, powiem tylko o całości :) Aidan... hmmm... fascynująco-pociągająco-mroczna postać. to go chyba najlepiej opisuje :) nie mogę się doczekać, żeby się dowiedzieć, czemu Tino jest taki ważny. bardzo mi się podoba, że przedstawiłaś archanioła Gabriela jako takiego zwykłego... no, nie człowieka, ale anioła :) generalnie jest świetne, nie mogę się doczekać następnego rozdziału, mam nadzieję, że będzie mimo długiej przerwy ;) uwielbiam tę historię <3

    OdpowiedzUsuń