Informacje :)

Jestem tu nowa. Bloga pisałam raz, na innym portalu. Nie znam się jeszcze na wszystkim. Długo się zastanawiałam, czy w ogóle zrobić coś takiego, bo tak naprawdę nie wiem sama, czy dobrze piszę. Większość osób jakie znam (tj. przyjaciele, rodzina, nauczyciele, niektórzy ludzie w Internecie) mówi, że mam talent. Oczywiście muszę sporo ćwiczyć, między innymi dlatego, że mam dysortografię, kiedyś było ciężko, ale teraz już jest lepiej, wszystko dzięki pisaniu i czytaniu książek - wiele, wiele książek. Mam nadzieje, że sama historia się wam podoba. Będzie w niej dużo nowego - zapewniam nie jest to podobna opowieść, ponieważ mam wiele pomysłów. Sama fabuła dopadła mnie niespodziewania a dokładnie podczas snu, resztę zrobiły spacery z psem. I jakoś tak postanowiłam, że może czas uwierzyć w siebie. No i mam nadzieję, że coś z tego będzie i, że wam się spodoba. Na razie mam dla was coś w rodzaju prologu. Może się przekonacie.

Coś o mnie hmmm. Mam 16 lat, chodzę do Technikum na profilu technik-handlowiec. Jak na razie idzie mi w miarę dobrze, jednak moja pięta achillesowa - matematyka przysparza mi trochę kłopotów. Ponad 3 lata temu mój brat miał wypadek i zginął, nadal ciężko to przeżywam i zapewne dalej będę to przeżywać. Nie będę się tu o tym rozpisywać, bo to naprawdę ciężki temat dla mnie. Ostatnio jednak mama mnie zaskoczyła no i tak o to właśnie za jakiś miesiąc urodzi się najprawdopodobniej moja siostrzyczka. Jestem zwariowana, impulsywna, gadatliwa, pomysłowa, niecierpliwa i pomocna. Chcę pomagać ludziom, taki mam cal. Jednakże to co najważniejsze w moim życiu to miłość. Dlatego już prawie od roku, jestem najszczęśliwszą dziewczyną na świecie, bo mam najwspanialszego partnera. Do, ale dość o mnie, jak będzie mieli jakieś pytania to śmiało. Wiem, że początki są trudne, ale mam nadzieje, że się polubimy.  Pozdrawiam M. :) 

2 komentarze:

  1. M<3 No to już wiem kim dokładniej jesteś! Mam nadzieję, że siostrzyczka urodzi się zdrowa, a ja zabieram się za czytanie, buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tajemnica rozwiązana! Zawiodłaś się? heh zwykła ze mnie dziewczyna, trochę nijaka. Dziękuje ja też ma nadzieje, że urodzi sie zdrowa i nie będzie wrzeszczeć po nocy :P

      Usuń